Am adormit pe plaja printre palmieri si m-am trezit inconjurata de niste entitati inalte, foarte inalte si subtiri, fiice de lumina purtand cununite de flori si rochii verz-roz-aurite. Erau atat de inalte inca capul lor parea ca se uneste cu Cerul. Si se uitau la mine usor curioase, cu ochii largiti si caldurosi. M-am ridicat, mi-am activat protectiile si mi-am dat seama ca un taram nou se dezvelea ochiului divin, un Templu al Naturii in care fiicele acestui loc, ma invitau la ceremoniile ce se desfasurau, intr-un al strat al insulei, o dimensiune invizibila vederii obisnuite, un loc corespunzator cerului 9.

YLaRa ma numesc si sunt ghidul tau, imi sopti o fiica de lumina luandu-ma de mana si conducandu-ma la Cercurile de Flori Eterice ce nu mai exista pe planeta noastra in fizic dar care au fost candva active in Lemuria si care aici cantau, graiau, lasau in aerul aurit, mirosuri transportatoare si vindecatoare. Si erau trei cercuri mari cat insula si toate fiicele se strangeau in centrul lor, activau o esenta, un miez, un pistil apoi mergeau pe unul din cercuri, generand un fel de tesere cu fire ce veneau din Centru catre Periferie adica de la Miez catre Cercul de Flori. Ylara……imi spuse…. este o ceremonie veche a florilor vietii la care participati si voi fie noaptea ca preotese ale florilor fie ziua ca fiice de lumina. Cum? Prin contemplatie pura. Nu va trebuie o pregatire anume ci doar un suflet aerisit, deschis, receptiv la vibratiile fine ale locurilor.

Am mai fost aici? Am mai fost aici si chiar impreuna imi spuse ea calduroasa……..intr-una din vietile noastre in care eram surori, traiam pe una din insule si tatal ne-a dat adica ne-a vandut unui barbat bogat, batran si rece. Am fugit amandoua si am putut sa ne ascundem intr-un templu parasit…..pe care l-am folosit ca loc de adapost initial mai tarziu ca templu al regasirii. Si in Lemuria am slujit aici tesand din cristale, flori si stropi vesminte de lumina. Si zambi….asezand multa caldura in ceea ce spusese. Vietile mele nu au fost usoare pe aceste pamanturi insa…le-am primit cununile inflorite…dupa.

YLaRa m-a luat de mana si m-a asezat pe al treilea cerc de flori roz-mov care unduiau ca niste spirale. Cand mi-a venit randul am intrat in centru cu celelalte fiice de lumina primind dintr-un cristal stelar o unda luminica pe care am luat-o cum mine in tesere, participand cu mainile luminate, la camasi noi pentru vremuri noi. De ce tesem…am indraznit sa o intreb? Pentru ca varfurile tuturor timpurilor se unesc si cand ele isi trezesc fortele ……au nevoie de aceste camasi de lumina. Mi-a luat mainile …mi-a asezat un cristal micut intre palme si m-a ajutat sa vad un varf al Lemuriei ce nu s-a scufundat…locuieste dupa cum chiar ea a spus…in inimile noastre. Era seara….in templu erau multe fiice si toate arhivau, introduceau in cristale, cunoasteri frumoase radiante ce nu trebuiau pierdute. La final fiecare cristal intrupa in el un cod de lumina sau mai multe care se dezveleau prin simboluri. Arhivele fusesera terminate si depuse in reteaua catorva locuri de pe planeta. Cele care vor ramane trecand prin marile valuri…spuse YLaRa. Un astfel de loc era acesta din MalDiVe insa am putut vedea si RaMaNia, Thailanda si alte locuri ce gazduiau in reteaua lor ….vechile cunoasteri lemuriene ce se dezveleau la timpul potrivit in sufletele aerisite.

YLaRa m-a luat de mana si m-a dus la un izvor mic ………sopotitor, frematator unde toate fiicele primeau initierea sunetului de lumina. O soapta plapanda, vie atingea fiecare suflet, ii deschidea portile si apoi se dezvolta in el ca o floare. Cand toate petalele erau deschise…sunetul unea centrul fruntii cu plexul, apoi isi dezvelea maretia in chakra 7 in chiar miezul, pistilul lotusului de lumina. Tot corpul era invaluit apoi intr-un unic sunet, vibratia lui dand glas celor 33 de corpuri de lumina. In aceste vesminte minunate…….fiicele ……isi primeau lucrarile caci teserea era continua, vie si plina de talc.

Apoi m-a condus la un munte mic….avand la baza, ape de toate culorile. A creat un drum aurit printre ele si fara oboseala am urcat pana pe varful lui….acolo unde intr-o tesatura frumoasa de flori zambitoare se afla Cristalul-Maestru, alb-auriu-roz…care imbraca cu lumina lui intregul munte. Spirale de flori si fiinte de lumina participau la aceste ceremonii ce vesnicizau pasii. YLaRa imi spuse…toti cei ce au mai fost aici sau sunt chemati si corespondeaza cu corpul budic, pot simti binecuvantarile acestor ceremonii, initierile acestui Templu, bucuriile radiante ale locului. Ne-am oprit in dreapta cristalului ….si m-a invitat sa simt mirosul florilor apoi in stanga sa aud sunetul de lumina apoi la varf, descriind un triunghi, insasi Initierea. Am zambit…..si i-am spus YLaRei…din nou Triunghiul de Lumina. Mi-a zis soptit……ai mai tesut cu el si in alte timpuri. E un cod de lumina cu care lucrezi…tesi ca si noi….si imi arata camasile lor de lumina ce cuprindeau figuri geometrice inclusiv triunghiul…. flori si cristale. Si totul se repeta rafinandu-se din ce in ce mai mult pana la nivelul corpul atmic, cerurile Maestrilor. Am simtit puterea acelui Triunghi de 8 ori graind si a 9 a oara……in al treilea ochi am vazut Cristalul. Si toate fiicele aveau acest cristal inflorit ce purta in el coduri de lumina lemuriene.

In acest Templu imi spuse YLaRa, teserea e continua, Ceremoniile fiind vii pentru toate sufletele vibratile. Lasati apei, florilor, copacilor, pamantului…greutatile voastre si pasiti in aceste Temple de lumina, desculti, in adevar cu sufletele-pocal. Mama divina prin fiicele ei va vor fi calauze.

YLaRa imi arata …cum din Cristalul-Floare mai multe unde luminice se varsau in noi toti, activand coduri de lumina, intelegeri, bucurii ce ne traversau in anumite momente binecuvantate. Aceste revarsari au legatura cu fluxurile luminice pe care le-ati cunoscut in Lemuria. Si alte civilizatii au lucrat cu cristalele, florile, sunetul de lumina insa Lemuria este una din frumoasele radacini ce corespondeaza prin voi cu 8 civilizatii de lumina, frati ce va sustin in evolutie. De ce in MalDiVe?Dupa cum intuiesti…energia feminina e pretutindeni aici chiar daca pe strada sau in magazine vezi in mod special …barbati si ei avand multa energie yin. Natura e vie, plina de caldura, de culoare, de freamat. Ea graieste prin totul si prin vuietul oceanului si prin flori si prin copaci. Aici sunt o parte din arhivele lemuriene si ele au nevoie sa se dezvaluie prin voi. Si ce as putea sa fac? Sa le duci cu tine…in tara ta si in toate locurile care te cheama. Descarcam impreuna coduri de lumina, asezand in chipul radiant al locului ceva din frumusetea lui primordiala. Altfel spus…tesem impreuna Paradisuri.

Chiar am gasit aici un paradis…..tesut de ape, copaci, flori, nisip alb si multe vietuitoare dragute fie in apa fie pe uscat. YLaRa spuse…E frumusetea naturala a acestor pamanturi peste care vin noile camasi, chipul de lumina al locului. Cum ati spune voi…cireasa de pe tort!!!! Locurile vechi si frumoase au o multidimensionalitate ce nu se desfaoara linear ci in verticalitate. Iti multumesc ca ne-ai vizitat. Voi ramane ghidul tau in lumea florilor si initiatoarea ta in lumea cristalelor lemuriene. Si vom tese impreuna si in alte nopti.

Ma simteam traversata de soaptele ei, scrisa de prezentele lor si plutind peste nisipul zilei. Parca nu aveam consistenta si asta de cand ma trezisem pe plaja cu aceste zane aurite langa mine. Si ceva se repeta parca in ochii lor, ai nostri……niste coduri de lumina pe care le-am intalnit si in Templul Fetelor Albe si in altarul de la Costesti, si la Histria, in Egipt in templul Hathorilor, la Fatima si in cateva poieni si pesteri.

Fiice de lumina,

Viu christic si gradina,

In ochiul inflorit.

Aerul aurit-verde a ramas langa mine insa ….fiicele s-au risipit, in sufletul vibratil pastrand mirosurile florilor, cristalul si sunetul de lumina. Ma simteam una cu Natura, una cu Totul si parca rauri de lumina curgeau peste tot. Un sentiment extatic m-a invaluit, corpul meu devenind Una.