As vrea sa va reamintesc ca parintele Arsenie Boca a baut otrava si ca el si alti claditori divini au trecut prin foc sau au stat in cusca leilor si nu li s-a intamplat nimic. Si sfintii nostri erau tristi si se vaicareau atunci cand nu primeau ispite/ provocari/ incercari. Doar in experienta cand cunoasterea divina se uneste cu pamatul noi ne inteleptim….asa ca ar trebui sa fim recunoscatori acestei moment pentru ca este un Invatator minunat. In sfarsit aplicam ceea ce stim si nu trebuie decat sa fim prezenti( adica sa unim Cerul cu Pamantul) pentru a folosi toate instrumentele/tehnicile/ scolile de lumina pe care le avem aproape: reiki, rugaciune, triunghiul divin, postul, contemplatia, meditatia etc

Pielea noastra spirituala( aura) permite sau nu virusilor/ atacurilor sa ne afecteze. Si da exista razboaie invizibile care au loc intre anticerul -7, 4 si cerul 7, 4, de la cerul 7, 5 in sus de unde incepe christicizarea, indumnezeirea, omul nefiind atins de virusi, sageti, boli. Desi boala poate fi forma de purificare, o adancire, o intoarcere la Cale, o activare a divinului din noi, va invit sa va intariti pielea spirituala( aura) pentru a nu lasa virusii sa patrunda in viata voastra.

Si daca va ating totusi, purificati in triunghiul iertarii, meditati asupra temelor de viata, acceptati, multumiti, cautati sensul pentru care ati primit coronavirus, adanciti etapa in care va aflati, puneti-va intrebari, aliniati-va la Voia Divina. Cauza se afla in interiorul nostru, ea deschizand poarta virusilor. O introspectie facuta cu lacrimi, oftat, cascat va poate aduce multa lumina christica cu care putem indeparta norul. 

Pasi pe care ii puteti face stand acasa:

  1. Triunghiul iertarii( Ma iert si ma dezleg de toate greselile si pacatele pe care le-am facut cu voie si fara voie din toate timpurile si ipostazele, Rog Sfanta Treime sa ma ierte si sa ma dezlege, Sunt Una cu Iertarea)
  2. Cititi 3 acatiste de 3 ori pe zi( Acatistul Maicii, Vindecatoarea, Acatistul Sf Mihail si Gabriel, Acatistul lui Stefan Cel Mare sau rugaciunile parintelui Arsenie Boca), la 9 00, la 12 00, la 21 00( onoram in felul acesta Treimea din noi, Triunghiul Divin). Puteti citi unul sau trei( dupa cum simtiti)
  3. Rugati-va pentru oras, tara, planeta folosind si cuvintele voastre unse cu iubire, credinta, smerenie
  4. Aprindeti 4 luminari( un triunghi al sfintilor care va cheama: Mihail, Gabriel-Maica-Sf Stefan Cel Mare) si in centru puneti a patra lumanare( pentru vindecare la nivel de oras, tara, planeta)
  5. Meditati
  6. Nu mai mergeti in mall-uri, nu va mai aruncati in aglomeratii
  7. Pastrati rugaciunea vie oriunde ati fi
  8. Dezactivati televizorul, cititi in Esenta
  9. Deschideti spirala intrebarilor: Cine sunt? Care este rostul meu aici? Cum imi pot ridica lumina christica? Cum pot ajuta aceasta tara?  etc
  10. Lucrati cu triunghiurile de lumina( pe site sunt peste 2000 de articole legate de ele)

Va invit sa fim moase pentru o schimbare colectiva. Intrati in frecventa Dumnezeu cu iubire, armonie, pace. Ne ajuta aceasta retragere pentru ca ne dezvaluie relatia pe care o avem cu noi, cu tara aceasta, valsul cu familia lumeasca si cu triunghiul divin( Familia Divina).  Am lansat pe site de joia trecuta la finalul fiecarei articol cativa pasi pe care ii putem face impreuna: sa ne rugam la 9 00, 12 00, 21 00 citind Acastistul Maicii, Vindecatoarea sau 3 Acatiste( Maica, Sf Stefan, Mihail si Gabriel). De ce? Pentru ca ne aflam in gradina Maicii, pentru ca e important sa ne intarim scuturile de lumina, arhanghelii luptand in acest moment, pentru ca intr-un fel suntem intr-un razboi nevazut prin care se face o triere. Si in acesta lupta Sf Stefan, Mihai si Gabriel aceasta treime, ne pot sustine punctul radiant al triunghiului fiind …..Maica Domnului. E important sa renuntati la ganduri negative, resentimente, frici, nelinisti, griji, panici. Lasa-ti le lui Dumnezeu. Intrati ca niste copiii in aceasta practica spirituala unind cunoasterea cereasca cu pamantul. E o chemare in Centru aceasta provocare colectiva. Daca scadem vibratia, schimbarea se va face greu si cu durere, daca o crestem, saltul il vom simti cu totii. Credinta, iubirea, capacitatea de jertfa, intelepciunea, clarul, postul, rugaciunea pot indeparta norul de pe tara noastra. Suntem chemati cu totii ca aparatori, cavaleri, sustinatori. Sa fim o unica voce!!!!

Si daca ati activat rugaciunea de joia trecuta, in martie si in aprilie vom simti incarcatura norului un pic si in mai dupa care incepe trecerea si vindecarea ( pe mai si iunie) la nivelul tarii noastre. Pe fiecare tara sunt plati diferite, fiecare tara va face trecerea in ritmul ei. Daca acceleram lumina christica putem indeparta norul chiar mai repede. Acest nor aduce in gentuta si o criza economica de aceea e important sa ne intarim zi de zi cu rugaciune, post si credinta pentru a nu accesa o bucla economica in care multi si-ar putea pierde job-urile, stabilitatea etc. In spatele crizei se afla tot triunghiurile limitative pe care noi le-am creat: lacomie-egoism-minciuna, suparari pe Dumnezeu-lipsa de integritate-indepartare de Centru, furie-neliniste-ura, neiertare-neacceptare-neiubire. 

Haideti sa fim in Frecventa Dumnezeu cu scutul de lumina intarit de rugaciuni, credinta si iubire!!!!
Pentru cei care nu stiu nimic despre aura, am asezat o mica poveste aici: 

Aura se poate compara cu atmosfera care inconjoara pamantul ea fiind scutul, protectia, emanatia tuturor calitatilor si defectelor noastre.  O piele spirituala i-am putea spune. Prin ea se efectueaza un schimb neintrerupt intre noi si fortele naturii. Toate influentele cosmice, planetare, zodiacale care se revarsa constant in spatiu ajungand si la noi in functie de calitatea aurei noastre, a sensibilitatii, a puritatii, a culorilor pe care le avem, ne pot aduce sau nu ….daruri, intelegeri, talcuiri. Atunci cand apar agresiuni de la civilizatiile controloare, atacuri cu aparate psihotronice, virusi, sageti aruncate de X daca aveti o aura puternica, luminoasa, aceste forte nu pot trece pentru a ajunge la constiinta voastra, atingandu-va, zdruncindu-va, afectandu-va. De ce? Pentru ca inainte de a patrunde in structurile voastre ele trebuie sa va intalneasca aura. Si ea poate fi o bariera, un zid, un punct vamal, cea mai tare protectie.

Aura este formata din emanatiile tuturor corpurilor exprimand totalitatea fiintei. Cand corpurile cauzal, budhic, atmic sunt activate, culorile devin foarte frumoase, luminoase, puternice. Toate aceste emanatii ale celor 3 corpuri superioare formeaza corpul de slava despre care apostolul Pavel pomeneste in epistolele sale. El este denumit si corpul nemuririi, corpul de lumina, corpul lui Hristos. In momentul schimbarii la fata cand Isus a aparut in fata discipolilor sai el erat atat de luminos si radiant incat ei nu au putut suporta acea stralucire. ” Si s-a schimbat fata lui ca soarele iar vesmintele lui s-au facut albe ca lumina”. Corpul de slava exprima viata noastra spirituala in timp ce aura exprima totalitatea fiintei cu defecte si calitati. Sfintii, maestrii, ghizii isi formeaza o aura extraodinara cu multe culori minunate in permanenta miscare ca niste fantani arteziene. Se spune ca aura lui Budha se intindea pe mai multe leghe. Prin aura lor, maestrii purifica, vindeca, infrumuseteaza totul. Datorita acestei aure imense ei ajung la o intelegere profunda a lucrurilor care nu este de natura intelectuala.

De ce in trecut sfintii erau reprezentati cu o aureola in jurul capului? Pentru ca fiecare virtute se exprima printr-o culoare speciala iar culorile produse de virtuti formeaza aura. Cultivand puritatea-smerenia-credinta sau iubirea-bunatatea-iubirea sau iertarea-nonjudecata-predarea sfintii au dat glas unei aure pline de culori stralucitoare. Urcand cu triunghiurile de virtuti ei au trait marea contopire, iluminarea, mantuirea, triunghiurile de lumina dand nastere sferelor de lumina/ globurilor din pomul christic. Stralucirea lor ne ghideaza pana catre varf. 

Cum putem lucra asupra aurei? 

In samadhi sau la LuViOm practicand vizualizarea  sau simplu concentrandu-ne asupra culorilor, imaginandu-ne ca inotam in culorile cele mai pure si mai luminoase. A doua metoda conta in a medita asupra virtutilor: puritatea, rabdarea, milostenia, generozitatea, dezinteresul, iubirea, integritatea, blandetea, recunostiinta, intelepciunea, compasiunea, a treia lucrand cu triunghiurile de lumina exprimand increderea in Sine-curajul de Sine-puterea de Sine la nivel de gand, emotie, fapta sau lucrand cu triunghiurile de initieri a patra prin rugaciune, cititi ( pentru acest Acum trei acatiste pe zi ( Acatistul Maicii, Acatistul Sf Stefan cel Mare, Acatistul Sfintilor Mihail si Gabriel), a cincea prin contemplatie, a sasea impartasind cu natura, a saptea activand nemijlocirea, vorbind cu divinul treimic, constiinta christica.

Omul este o reflectare a cosmosului, toate planetele exista in sinea sa ca si in univers si ele se rotesc in jurul soarelui interior. Marte, Saturn, Venus, Uranus, Pluto  sunt considerate planete malefice…. in realitate ele sunt astfel pentru oamenii care nu vor sa-si exprime virtutile. Calitatile bune ale lui Marte sunt ….vointa, perseverenta, dorinta de a depasi greutatile, de a atinge scopul propus, iar cele negative sunt cruzimea, violenta, nevoia de a distruge. Calitatile bune ale lui Venus sunt…frumusetea, farmecul, delicatetea iar cele rele sunt infielitatea, comoditatea, senzualitatea. Aspectele bune sau rele se manifesta in fiinta umana pentru ca aura sa este acoperita cu niste elemente care prin legea afinitatii atrag influente bune sau rele. Calitatea aurei noastre poate atrage virtutile lui Saturn( rabdarea, statornicia, dorinta de cunoastere) sau defectele sale( tristetea, incapatanarea, amaraciunea), virtutile lui Jupiter( maretia, generozitatea, bunatatea, iertarea) sau defectele sale…..ambitia, vanitatea, dorinta de a-domina pe ceilalti). In functie de gradul de evolutie al omului influentele asupra omului se vor manifesta diferit. Un om cu o aura intarita de multe virtuti nu va simti o influenta malefica pe cand cel mancat de ambitie, ura, neacceptare sau frica, suparare, furie va primi o ploaie de lovituri. Daca aura nu este pura nu numai influentele bune nu pot patrunde dar nici binefacerile fiintelor angelice nu ne pot atinge din cauza straturilor dense care ascund adevarata fiinta. Aura variaza constant in functie de starea noastra de constiinta. Aceia care se lasa prada triunghiurilor cu varful in jos descrise de sex-droguri-bautara sau de neacceptare-neiubire-neiertare sau de suparare-furie-nemultumire sau de frica-deznadejde-neincredere( mai ales acum cand coronavirus ne da tarcoale) isi ravasesc aura iar cand entitati benefice vin sa-i viziteze ele sunt impiedicate de culori reci, sterse, opace. 

Pentru acest Acum dincolo de o imunitate buna sustinata (si de sucuri naturale facute cu ghimbir, lamaie, portocala) va sfatuiesc sa va intariti aura practicand vizualizarea, meditatia, citind rugaciuni. 

O piele spirituala puternica va permite multor entitatii de lumina sa coboare si sa ne ajute sa indepartam norul care s-a asezat pe noi, oras, tara, planeta. Fiti incredere( de la credinta), iubire, intelepciune!

Mai jos este Acatistul Sfintilor Mihail si Gavriil…

Pe căpeteniile îngerilor Treimii, pe Mihail și Gavriil, să-i lăudăm noi toți, iubitorii de praznic, care ne acoperim cu ari­pile amândurora și din nevoile cele de multe feluri ne izbăvim, unuia grăind: bucură-te, slujitorule al Legii, iar altuia zicând: bucură-te, îngere al darului!

Icos 1:

Arhanghele Mihaile, mai-marele cetelor îngerilor celor fără de trup, creat ai fost de Dumnezeu, Ziditorul tuturor; de aceea, cu bucurie, laude de acest fel aducem ție:
Bucură-te, făptură a Minții celei ce a făcut lumea;
Bucură-te, revărsarea luminii celei mai înainte de lumină;
Bucură-te, cel ca focul, care stai aproape de Dumnezeire;
Bucură-te, slujitorule neostenit al Treimii;
Bucură-te, Duh înfocat și nematerial după asemănarea lui Dumnezeu;
Bucură-te, ființă nemuritoare, lăudătoare de Dumnezeu;
Bucură-te, apărătorule de foc al cerului;
Bucură-te, căpetenia oștii celei nematerialnice;
Bucură-te, luminătorule al cetelor celor bine mulțumitoare;
Bucură-te, arzătorule al duhului celui nemulțumitor;
Bucură-te, prin care firea îngerilor s-a întărit;
Bucură-te, prin care satana s-a surpat;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 2:

Pe îngerii cei nemulțumitori văzându-i trufindu-se și din cerul cel înfocat căzând, o dumnezeiescule Mihaile, ca un rob mulțumitor stând, ai strigat: «Să stăm bine și să luăm aminte», cântând Sfintei Treimi: Aliluia!

Icos 2:

Gavriil, al minților celor ascunse și al tainelor Celui Preaînalt părtaș te-ai arătat, făcând mai înainte cunoscute cele ce aveau să fie și bunele vestiri de bucurie oamenilor spunându-le. Pentru aceasta, cu dorință mă grăbesc a-ți cânta ție:
Bucură-te, văzătorule al luminii celei necunoscute;
Bucură-te, părtașule al tainelor lui Dumnezeu;
Bucură-te, cel ce descoperi cele ascunse ale voinței;
Bucură-te, vestitorule de cele negrăite ale lui Dumnezeu;
Bucură-te, că strălucești cu mintea în știința cea ascunsă;
Bucură-te, că întru această știință înveți pe față pe oameni;
Bucură-te, slujitorule al bunelor vestiri dumnezeiești;
Bucură-te, vestitorul lucrurilor celor îmbucurătoare;
Bucură-te, arătarea multor neștiințe;
Bucură-te, că mai înainte ai cunoscut cele ce aveau să fie;
Bucură-te, prin care în lume s-a adus bucuria;
Bucură-te, prin care întristarea a fost îndepărtată afară;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!
 

Condac 3:

Proorocului Daniel mai mult decât tuturor proorocilor ai arătat taina cea străină a venirii celei înfricoșătoare a lui Hristos și a iconomiei, preamare Gavriile; și pe el l-ai înțelepțit a cânta cu bucurie lui Dumnezeu: Aliluia!

Icos 3:

Având numirea de putere de la Dumnezeu, Mihaile, cu dumnezeiască minte puternic în războaie pururea te-ai arătat; și pe Iacov în luptă l-ai întărit ca să biruiască neamurile străine; pentru aceea mărim puterea ta, zicând:
Bucură-te, cel ce ești mai puternic decât focul;
Bucură-te, cel ce ești mai ascuțit decât văpaia;
Bucură-te, cel ce ai înecat oștile egiptenilor;
Bucură-te, cel ce ai învins cetele canaanenilor;
Bucură-te, că pe Moise și Aaron i-ai întărit;
Bucură-te, că pe Isus al lui Navi îndrăzneț l-ai făcut;
Bucură-te, cel ce deodată oștirea asirienilor ai tăiat;
Bucură-te, cel ce pe Simion al amoreilor l-ai lovit;
Bucură-te, pierzarea lui Og, împăratul Vasanului;
Bucură-te, pază a marelui Moise;
Bucură-te, prin care se pierd cei rău-credincioși;
Bucură-te, prin care dreptcredincioșii se înalță;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 4:

Mihaile, căpetenie a îngerilor, roagă, cu solirile tale, pe Dumnezeu pentru noi care prealăudatul tău praznic cu dragoste îl cinstim, ca zilele noastre în fapte bune să le petrecem și ne învrednicește ca, viața cea mai bună dobândind, lui Dumnezeu împreună cu tine să-I cântăm: Aliluia!

Icos 4:

Venit-ai de la Cel Preaînalt, Gavriile, minte dumnezeiască, aducând Anei și lui Ioachim bunele vestiri de bucurie, cu dezlegarea sterpăciunii lor; pentru care, bucurându-ne, ție cu credință îți grăim:
Bucură-te, aducătorule al știrilor frumoase;
Bucură-te, cel care celor doritoare de prunci le aduci bucurie;
Bucură-te, cel ce ești rodire dată de Dumnezeu celor neroditori;
Bucură-te, naștere plăcută lui Dumnezeu, a celor fără de copii;
Bucură-te, că fericitului strămoș i-ai adus naștere mărită;
Bucură-te, că fericitei strămoașe i-ai dat odraslă pântecelui;
Bucură-te, cel ce dezlegi legăturile nașterii de prunci;
Bucură-te, cel care povățuiești darul celor ce se nasc;
Bucură-te, laudă a multor părinți;
Bucură-te, mângâierea maicilor celor bune;
Bucură-te, prin care crește neamul omenesc;
Bucură-te, prin care nașterea mai înainte se vestește;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!

Condac 5:

Maria, Născătoarea de Dumnezeu și Doamna lumii venind în biserica Domnului, trimis ai fost, o, Gavriile, să-i aduci cu îngrijire hrană cerească și totdeauna ai deșteptat-o spre a cânta lui Dumnezeu: Aliluia!

Icos 5:

Pe strămoșii cei de demult, care se rugau lui Dumnezeu, i-ai mântuit din multe rele, o, Mihaile, iar poporului ales pururea i-ai fost înaintemergător; de aceea, într-acest fel grăim ție:
Bucură-te, cel ce pe Isaac de junghiere l-ai scăpat;
Bucură-te, cel ce pe Avraam de bucurie l-ai umplut;
Bucură-te, cel ce pe însetatul Ismail l-ai răcorit;
Bucură-te, străină mângâiere a Agarei celei ce plângea;
Bucură-te, stâlpul cel în chip de foc care pe Israel l-ai condus;
Bucură-te, norul cel aurit, care pe Israel în cale îl acopereai;
Bucură-te, că pe cei întâi-născuți ai evreilor i-ai păzit;
Bucură-te, că pe cei întâi-născuți ai egiptenilor i-ai omorât;
Bucură-te, laudă strălucită a evreilor;
Bucură-te, îngrădire tare a Legii;
Bucură-te, că pe popor din Egipt ai scos;
Bucură-te, că pe el la pământ bun l-ai adus;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 6:

Când S-a pogorât în muntele Sinai Marele Dumnezeu, vrând să dea Lege evreilor, prin slujirea și mijlocirea ta, mare Mihaile, pe aceasta lui Moise o ai descoperit și l-ai învățat să cânte: Aliluia!

Icos 6:

Lui Zaharia celui sfințit care, odinioară, în locașul lui Dumnezeu, cerea scăpare și mântuire pentru popor, i-ai vestit, o, Gavriile, nașterea dumnezeiescului Înaintemergător. De aceea, de bunele tale vestiri spăimântându-ne, grăim ție acestea:
Bucură-te, cel ce ai vestit omenirii lucruri preaminunate;
Bucură-te, cel ce pe îngerul Tatălui l-ai arătat;
Bucură-te, grăire îmbucurătoare către Zaharia;
Bucură-te, dulce auzire pentru Elisabeta;
Bucură-te, că pe Botezătorul lui Hristos l-ai binevestit;
Bucură-te, că pe el, al doilea Ilie, mai înainte l-ai vestit;
Bucură-te, cel ce ai prevestit pe predicatorul pocăinței;
Bucură-te, trâmbița cea tare răsunătoare a candelabrului luminii;
Bucură-te, vestitorul începerii Darului;
Bucură-te, vestirea zorilor zilei;
Bucură-te, semnul mântuirii oamenilor;
Bucură-te, temelia împărăției cerurilor;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!

Condac 7:

Dumnezeu Cuvântul, vrând mai înainte a Se întrupa pentru noi, taina aceasta numai ție, o, Gavriile, a încredințat-o și slujitor al acesteia te-a ales pe tine; iar tu, cugetând în sineți la minunea aceasta, cântai așa: Aliluia!

Icos 7:

Pe cei trei tineri de demult, din văpaia cuptorului i-ai scăpat, Mihaile arhanghele, arătându-te preamărit și luminat cu chipul și asemănarea lui Dumnezeu, încât de minunea aceasta tiranul s-a înspăimântat; de aceea grăim ție:
Bucură-te, stingerea focului celui nepotolit;
Bucură-te, ațâțarea văpăii celei pururea vii;
Bucură-te, scăparea tinerilor feciori;
Bucură-te, păzire a trupurilor celor neîntinate;
Bucură-te, că tu, cu înfățișarea ta, pe tiranul ai înfricoșat foarte;
Bucură-te, că tu pe Daniel proorocul l-ai împuternicit;
Bucură-te, cel ce ai răpit pe Avacum proorocul;
Bucură-te, că pe el în grabă l-ai dus la Babilon;
Bucură-te, învingerea cea tare a lui Ghedeon;
Bucură-te, înfrângerea cea strălucită a lui Madiam;
Bucură-te, prin care se întăresc credincioșii;
Bucură-te, prin care se înfricoșează tiranii;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 8:

Străină minune, văzându-te pe tine Balaam vrăjitorul, și în urmă, David proorocul, la tine, o, fericite Mihaile, în grabă căzând, s-au închinat: unul de frică încremenind, iar celălalt lui Dumnezeu grăind: Aliluia!

Icos 8:

Ca un purtător de fulger atotstrălucit și atotvoios ai venit către cea plină de dar, Gavriile, aducându-i bunele vestiri de bucurie. Pentru aceasta și noi, bucurându-ne, te fericim pe tine, cântându-ți:
Bucură-te, vestitorule al bucuriei celei nesfârșite;
Bucură-te, dezlegătorule al blestemului celui de demult;
Bucură-te, ridicarea lui Adam celui căzut;
Bucură-te, mângâierea Evei celei întristate;
Bucură-te, înalt descoperitorule al întrupării Cuvântului;
Bucură-te, mărite cunoscător al pogorârii lui Dumnezeu;
Bucură-te, cel ce bucurându-te ai zis celei pline de dar: «Bucură-te»;
Bucură-te, cel ce ai dezlegat cu «Bucură-te» toată întristarea;
Bucură-te, stea care ai vestit Soarele;
Bucură-te, luminătorule, care ne-ai arătat lumina cea neapropiată;
Bucură-te, prin care lumea s-a luminat;
Bucură-te, prin care întunericul s-a desființat;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!

Condac 9:

Nașterea Mântuitorului o ai vestit cu bucurie păstorilor celor ce privegheau, Gavriile, bucurându-te; și la închinarea Lui pe magi, ca o stea luminoasă, i-ai condus și pe toți i-ai înțelepțit a cânta Celui născut așa: Aliluia!

Icos 9:

Râvnitor și puternic apărător al Tesalonicului celui nou te-ai arătat, Mihaile, purtătorule de lumină și ajutător mare ești pururea popoarelor creștine, de multe nevoi scăpându-le și îndemnându-le a cânta ție:
Bucură-te, cetatea poporului celui nou;
Bucură-te, tăria neamurilor creștine;
Bucură-te, cel ce pe apostoli de multe ori i-ai întărit;
Bucură-te, cel ce pe martiri tari i-ai făcut;
Bucură-te, că pe Petru din legături și din închisoare l-ai slobozit;
Bucură-te, că tu pe Irod îndată l-ai omorât;
Bucură-te, al Bisericii păzitor neînvins;
Bucură-te, cel ce ești asupra ereticilor secure cu două ascuțișuri;
Bucură-te, întărire puternică a cuvioșilor;
Bucură-te, sprijin luminat al ierarhilor;
Bucură-te, prin care se lățește credința;
Bucură-te, prin care se micșorează rătăcirea;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 10:

Sfârșitul a toată lumea când se va face, Mihaile, trâmbița cea mai de pe urmă vei trâmbița, după care morții din pământ, sculându-se, cu frică vor sta înaintea judecătorului nepărtinitor, cântând împreună cu tine cântarea: Aliluia!

Icos 10:

Totdeauna numele tău, o, Gavriile, purtătorule de lumină, arată luminat înălțimea rânduielii tale, căci, după chemarea lui Dumnezeu, te-ai arătat cu cuviință slujitor vrednic al Cuvântului, Dumnezeu-Omului; de aceea, cu laude te fericim, grăind:
Bucură-te, prin care logodnicul în taină s-a învățat;
Bucură-te, prin care Fecioara de dânsul a fost luată;
Bucură-te, cel ce numele lui Iisus mai înainte l-ai spus;
Bucură-te, cel ce ai vestit mântuirea lumii;
Bucură-te, că logodnicului Iosif i-ai descoperit taina;
Bucură-te, că pe Iisus în Egipt L-ai scăpat;
Bucură-te, cel ce pe Hristos din Egipt înapoi L-ai chemat;
Bucură-te, cel ce ai vestit că El va locui în cetatea Nazaret;
Bucură-te, cel ce pe credincioșii magi, taina i-ai învățat;
Bucură-te, că pe dânșii de Irod i-ai scăpat;
Bucură-te, prin care Iisus a fost păzit;
Bucură-te, prin care Irod a fost luat în râs;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!

Condac 11:

Deasupra pietrei mormântului celui primitor de Viață, șezând îmbrăcat în alb și ca fulgerul strălucind, Gavriile, învie­rea lui Hristos ai binevestit femeilor, zicând lor «nu plângeți» și cântând cântarea: Aliluia!

Icos 11:

Făclie lumii ești, Mihaile arhanghele, strălucind mințile credincioșilor și povățuindu-le către cunoștința cea dumneze­iască și către mântuire, luminând și mântuind de răutățile amăgitoare pe toți care grăiesc:
Bucură-te, apărătorule al tuturor credincioșilor;
Bucură-te, făcătorule al multor feluri de minuni;
Bucură-te, neîmpuținată tămăduire a bolnavilor;
Bucură-te, grabnică scăpare a celor din robie;
Bucură-te, cel ce ai apărat Mănăstirea Dochiarului;
Bucură-te, că pe aceasta o ai izbăvit de năvălirea saracinilor;
Bucură-te, scăparea tânărului celui afundat;
Bucură-te, arătarea aurului celui ascuns;
Bucură-te, cel ce ai făcut să izvorască izvor de aghiasmă;
Bucură-te, cel ce pe apă faci minuni;
Bucură-te, înfrumusețătorul Bisericii creștine;
Bucură-te, ajutătorul Bisericii acesteia;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 12:

Dar dumnezeiesc dăruiește celor ce serbează cu dragoste ziua amintirii tale, Mihaile, și celor ce te cheamă pe tine la ieșirea lor din viață arată-te ajutător și mai ales păzește-ne pe noi, cei ce în biserica ta cântăm: Aliluia!

Icos 12:

De la tine, o, îngere al darului, învățându-ne a cânta în psalmi laude de bucurie dumnezeieștii întrupări, ție cele de mulțumire cu dor cântăm și ca unui bun vestitor, mărindu-te, așa-ți grăim:
Bucură-te, bucuria celor întristați;
Bucură-te, păzitorul celor asupriți;
Bucură-te, bogăția nefurată a săracilor;
Bucură-te, liman de mântuire al celor ce înoată;
Bucură-te, armă prea puternică a credincioșilor;
Bucură-te, laudă preamărită a preoților evlavioși;
Bucură-te, întăritorule al mănăstirilor;
Bucură-te, îngrijitorule minunat al bisericii acesteia;
Bucură-te, apărătorule al celor ce pe tine te măresc;
Bucură-te, preabunule aducătorule de bucurie al sufletelor;
Bucură-te, binecuvântare dumnezeiască a credincioșilor;
Bucură-te, bună povățuire a călugărilor;
Bucură-te, Gavriile, îngere al darului!

Condac 13:

O, dumnezeieștilor căpetenii ale îngerilor, Mihaile și Gavriile, care stați aproape de scaunul lui Dumnezeu, laudele acestea ale noastre, ca banul văduvei primindu-le, de gheenă ne izbăviți pe noi, ca împreună cu voi să cântăm: Aliluia! Acest Condac se zice de trei ori.

Apoi se zice iarăși Icosul întâi: Arhanghele Mihaile, mai-marele… și Condacul întâi: Pe căpeteniile îngerilor…

Icos 1:

Arhanghele Mihaile, mai-marele cetelor îngerilor celor fără de trup, creat ai fost de Dumnezeu, Ziditorul tuturor; de aceea, cu bucurie, laude de acest fel aducem ție:
Bucură-te, făptură a Minții celei ce a făcut lumea;
Bucură-te, revărsarea luminii celei mai înainte de lumină;
Bucură-te, cel ca focul, care stai aproape de Dumnezeire;
Bucură-te, slujitorule neostenit al Treimii;
Bucură-te, Duh înfocat și nematerial după asemănarea lui Dumnezeu;
Bucură-te, ființă nemuritoare, lăudătoare de Dumnezeu;
Bucură-te, apărătorule de foc al cerului;
Bucură-te, căpetenia oștii celei nematerialnice;
Bucură-te, luminătorule al cetelor celor bine mulțumitoare;
Bucură-te, arzătorule al duhului celui nemulțumitor;
Bucură-te, prin care firea îngerilor s-a întărit;
Bucură-te, prin care satana s-a surpat;
Bucură-te, Mihaile, slujitorule al Legii!

Condac 1:

Pe căpeteniile îngerilor Treimii, pe Mihail și Gavriil, să-i lăudăm noi toți, iubitorii de praznic, care ne acoperim cu ari­pile amândurora și din nevoile cele de multe feluri ne izbăvim, unuia grăind: bucură-te, slujitorule al Legii, iar altuia zicând: bucură-te, îngere al darului!