Sunt pasionata de modelare culturala, diagnoza si development astfel ca in timp ce lucram cu o tehnologie cunoscuta  pentru a evalua climatul si cultura unei organozatii alte elemente din geometria sacra interveneau ca niste vehicule subtile care ma conduceau catre Centrul povestii intr-un fel minunat.

La suprafata se derula fimul stiut bazat pe multa cercetare iar intr-un plan vedeam configuratia geometrica a organizatiei, centrul ei, razele, elementele puternice ca incarcatura.

Rasfoind in acest fel mai mult din manualul cosmic al organizatiei am descoperit triunghiul de credinte care sta la baza culturii, triunghiul de valori care se cascadeaza si triunghiul de intentii care determina faptele. Cele trei triunghiuri m-au condus la Centru de unde practic se formeaza soarele interior al unei organizatii. Acest miez este un conglomerat de emanatii creeat de moasele dar si pastorii organizatiei, emanatii care pot fi benefice sau altfel si pe care diferite tehnologii le vad ca fiind agresive, constructive, pasiv-defensive sau suportive, adaptative, conservative, autoritare. Insa ceea ce este important dincolo de etichete este acest aspect….sa vedeti nucleul de emanatii si sa-l modelati impreuna cu managerii in asa fel incat sa existe congruenta intre gand, emotie, fapta.

Daca triunghiul-radacina din care se emite este frumos, radiant, sanatos, razele care ating angajatii vor fi hranitoare, adancitoare, inaltatoare.

Pentru a-i face constienti pe manageri de aceasta lucrare lucrati cu inventarele de competente, cu listele de valori si credinte si mai ales patrundeti impreuna cu ei in straturile profunde de dincolo de personalitate la Centru, activand resurse,deschideri, virtuti pe care le negau sau de care nu erau constienti. Recunoasterea de Sine presupune reamintire, dezvelire, stralucire( un triunghi radiant) care aduce la mijloc verbul a impartasi( a imparti in Unime spre binele cel mai inalt al tuturor).

Conducand managerii catre Centrul lor si activand triunghiurilor lor formate din calitati, trasaturi divine, deschideri veti simti cum Centrul organizatiei se schimba implicit cultura si climatul care vor capata alte culori, nuante, straluciri.

Doar din miez chipul unei organizatii poate fi redesenat doar Centrul poate fi motorul schimbarii.