Ati observat cu siguranta ca desi doi copiii cresc in acelasi climat educativ, primind aceeasi iubire, aceeasi atentie, aceeasi cantitate de bucurie, fiecare merge pe un alt drum unul poate atins de valorile familiei din care provine altul parca desprins de ei( familia lui de sange) urmand o directie interioara care poate nu corespunde subconstientului familial.

Exista o varsta a valului pe care o veti obtine adunand ziua de nastere cu luna, o varsta care ne dezvaluie cand se fac activarile si schimbarile in viata copilului nostru.

Incercati sa fiti atenti la ceea ce ei afirma intre doua sarcini, intre doua ateliere intre doua ore de clasa. Aceste coduri de lumina e de dorit sa fie urmate.

In toti copiii exista inscrisuri care vin din Contractul lor Spiritual si care se activeaza pe varsta valului sau urmand cifra calauza, inscrisuri care nu pot fi date la o parte de nici o facultate, de nici o asteptare, de nici un principiu.

Aceste desahivari care se fac in anumite momente dezvaluie Calea dar si instrumentele de care copilul are nevoie pentru a merge mai departe.

Cand simtiti ca nimic nu se reveleaza mergeti in natura, cultivati frumosul, expuneti copilul la elemente care ii pot activa memoria divina, inteligenta spirituala, insasi povestea.

Nu-l alergati cu inmultiri si impartiri de la 6 ani si nici nu urmati invatamantul traditional in toate. Activarea Inteligentei multidimensionale se face pe verticala Crucii.

Daca il lasati pe copil sa zburde in natura, sa picteze, sa doarma pe o pasune, sa asculte copacii, sa rada scriind, sa modeleze ce simte, dati voie unor resurse interioare sa iasa la suprafata la inceput sub forma de intuitie apoi ca inspiratie, revelatie, atingeri de Sens, vorbiri ceresti permitand inteligentei spirituale sa fie locomotiva tuturor inteligentelor ridicandu-le atat cat este optim si cat il ajuta pe copil in fiecare etapa.

Daca il apropiati pe copil de concret, povestindu-i despre bani, cat de greu se fac si cat trebuie el sa invete ca sa ii aiba, ii activati orizontala crucii, il invatati sa se bazeze pe resursele lui ( de altfel limitate) il duceti catre un zid cu care se va intalni mai devreme sau mai tarziu….cand nu va putea plonja in marea creativitate sau nu va stii cum sa tinga clarul, sa nu va avea limpezire pentru o prezentare minunata. Atunci va simti ca si-a atins pragul de sus in adevar a atins limitele unor procese care nu se insotesc cu Inteligenta spirituala: memoria de scurta durata, inteligenta concreta, gandirea rationala etc.

Ca sa activezi intregul tren de resurse pe care il are copilul trebuie sa asezi inca de la inceput corect locomotiva. Cum?Prin initieri, calatorii spirituale, sezatori, scrieri pe teme spirituale, picturi, trialoguri, povesti, pilde, legende, bucurii intregitoare.

Scoala traditionala copleseste copilul cu informatia multa si pitica nepermitand marilor zboruri sa se mai faca. Odata ce aripile se frang sub prea multe teme, copilul va zbura doar in timpul somnului  desarhivarile fiind mai greu de facut…pentru ca frica, graba, calificativele, priverea aspra a mamei, sentinta invatoarei il intorc tot timpul …..din zbor stingand bucuria dezvelirii.

Daca nu puteti sa ii dati pe copiii la scoli care le anima interiorul desfacand tot evantaiul de posibilitati in lumina regasirii asa cum sunt dealtfel scolile Waldorf incercati ca macar seara sa va asezati cu totii in priza cosmica si sa crosetati curgeri frumoase: meditatii, povesti, scrieri toate spre bucurie in lumina dezvelirii, intregirii, intoarcerii Acasa.